افتخار آفرینی کانون‌های مساجد اروند در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان کشور

مدیرتوسعه فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند از افتخار آفرینی کانون های مساجد اروند در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان کشور، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین قانعیان‌پور ضمن اعلام این خبر، افزود: مسابقات مدهامتان هرساله با حضور قاریان و حافظان برتر کشور در دو مرحله استانی و کشوری برگزار و موجب شکوفایی استعدادهای قرآنی و افرایش نشاط معنوی می شود.

قانعیان‌پور تصریح کرد: طی آیینی اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان 13و14اسفندماه در استان کردستان برگزار و اعضای کانون‌های مساجد منطقه آزاد اروند حائز رتبه برتر در سطح کشورشدند.

وی افزود: در سال جاری ستادهماهنگی کانون‌های مساجد اروند از جمله ستادهای برگزیده کشوری در شیوه اجرای مسابقات منطقه بود و در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان نیز اعضای کانون ها از رتبه های برتر در مرحله‌ی ملی این مسابقات شدند که از این استعدادهای شکوفا شده و مستعد جهت لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جلسات هفتگی تلاوت و مسجد پایگاه قرآن در مساجد بهره گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم مدهامتان کشور؛ لیلا دورقی احمدی از کانون مسلم ابن عقیل رتبه اول در رشته تحقیق بالای 16سال و مرضیه حاکمی پور رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم را به کانون های مساجد منطقه آزاد اروند اختصاص دادند.

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :