شش توصیه عبدالملکی به مدیران کیش‌ایر؛

در قیمت‌گذاری‌ها جانب انصاف را رعایت کنید/ پروازهای بین‌المللی را در دستورکار قرار دهید

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این دیدار با اشاره به اینکه «کیش‌ایر نه فقط برای مناطق آزاد بلکه برای صنعت هوایی کشور باعث افتخار است»، در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان و ارتقاء سطح فنی و کیفی این شرکت هواپیمایی، توصیه‌هایی را به مدیران و معاونین کیش‌ایر ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی، اولین توصیه حجت الله عبدالملکی به مدیران و معاونین کیش ایر «ارتقاء سطح فنی قطعات و تجهیزات» بود و گفت: همه ما کیش ایر را به عنوان یک شرکت ایمن و مطمئن از گذشته می‌شناسیم و اکنون تا حد امکان این تصویر مثبت را ارتقا دهید؛ به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که هر 11 هوایپمای متعلق یه کیش ایر در سال 1403 توان پرواز داشته باشند و در چرخه عملیاتی قرار گیرند.
عبدالملکی در دومین توصیه خود توجه به سودآوری در عین رعایت انصاف را مورد تاکید قرار داد و گفت: در قیمت گذاری را مراقبت کنید از جانب انصاف خارج نشوید و این امر باید یک اصل برای تیم بازرگانی شرکت باشد.
وی در ادامه گفت: مدیران شرکت باید شخصا با موضوع گرانفروشی مقابله و برخورد کنند و ما شاهدیم که این موضوع بخوبی در کیش ایر مدنظر مدیران قراردارد.
مشاور رییس جمهور، سومین توصیه خود را به «افزایش مسیرهای پروازی» اختصاص داد و گفت: پروازهای ایام اربعین حسینی در سال 1403 را تقویت کنید و بگونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.
عبدالملکی ادامه داد: علاوه بر پروازها به جزیره کیش، به سایر مناطق آزاد نیز توجه جدی داشته باشید و همچنین موضوع پروازهای بین المللی را در دستورکار قرار دهید.
وی «تکریم و رضایت مسافرین» را خط قرمز کیش ایر عنوان کرد و گفت: همکاران شما در طول روز با تعداد بسیار زیادی مسافر در تعامل هستند و لازم است حداکثر مشتری مداری درخصوص این عزیزان مدنظر شما باشد؛ تمامی ظرفیت ها بررسی کنید که مسافرین در پیش، حین و پس از سفر تجربه خوشایندی از شرکت کیش‌ایر داشته باشند؛ به هر میزان که در این حوزه سرمایه گذاری کنید، سودآوری شما را افزایش خواهد داد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بحث نیروی انسانی فنی و متخصص در صنعت هوانوردی را حائز اهمیت عنوان کرد و در چهارمین توصیه خود گفت: به هر میزان که تکریم مشتری در شرکت شما مهم است، تکریم نیروهای مختصص و با کیفیت و توان فنی بالا باید در دستورکار مدیران و هیأت مدیره شرکت باشد؛ در نظام پرداختها توجه جدی و ویژه به این سرمایه های انسانی داشته باشید.
توجه به «افزایش کیفیت خدمات کیترینگ» و «برندیگ و تصویرسازی مناسب»، از دیگر توصیه‌های دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدیران و معاونین شرکت کیش ایر بود.
در این دیدار که در محل سالن جلسات هواپیمایی کیش برگزار شد، ابوالفضل اسناوندی، مدیرعامل شرکت کیش‌ایر نیز گزارش جامعی از عملکرد دوسال گذشته شرکت، ارائه و توضیحاتی در خصوص راه اندازی مجدد هواپیماهای زمینگیر و افزایش تعداد هواپیماهای فعال از دو فروند در سال 1400 به هشت فروند طی کمتر از دو سال، تامین قطعات یدکی مورد نیاز هواپیماها، باز طراحی و افزایش مسیرهای پروازی داخلی، توسعه زیرساخت های بازرگانی، نوسازی و بهسازی کابین هواپیماها، خرید تجهیزات زمینی، ارتقاء خدمات کیترینگ، به روز رسانی سیستم حمل و نقل زمینی، بازسازی اماکن و ساختمان ها، تقویت و اصلاح سیستم جبران خدمت و اصلاح ساختار منابع انسانی ارائه کرد و از بازگشت قریب الوقوع یک فروند هواپیمای MD دیگر به ناوگان فعال این شرکت خبر داد‌.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :