اقدامات فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و مینوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، حسین قانعیان‌پور با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است، در خصوص برگزاری مراسمات بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب همراه با غرفه های فرهنگی و صنایع دستی با مشارکت شهرداری، سازمان تبلیغات، ناحیه مقاومت شهرستان خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند طی دو روز بیستم و بیست و یکم بهمن ماه در محل جنب پل شهید جهان آرای این شهرستان برگزار خواهد شد.

قانعیان‌پور ادامه داد: در شب بیست و یکم مراسم باشکوه دیگری نیز با مشارکت پالایشگاه آبادان و ناحیه مقاومت جنب سینما نفت این شهرستان با اجرای نورافشانی با برد بلند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شامگاه پیروزی انقلاب اسلامی در 45 نقطه از شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر نورافشانی توسط پایگاه های مقاومت بسیج انجام خواهد گرفت.

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از حمایت حداکثری این سازمان از برنامه های فرهنگی تهیه شده در این ایام خبر داد و گفت: شب بیست و یکم کاروان بزرگ شادی بصورت خودرویی در دوشهرستان به حرکت درخواهند آمد و ویژه برنامه پرشوری را خواهند داشت.

حسین قانعیان‌پور، اظهار داشت: کمک به اجرای برنامه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی که در محلات برگزار می شود نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد که امیدواریم با حمایت‌های در نظر گرفته شده در چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران شاهد برپایی رویدادهای خوبی در سطح منطقه باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :