دو مقام برای کارکنان دبیرخانه شورایعالی در اولین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور

در اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور که به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار شد، تیم‌های دارت و تنیس روی میز دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دو مقام «دومی» و «سومی» را کسب کردند. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست تیم دارت و تنیس روی میز دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این باره گفت: کسب مقام نایب قهرمانی در رشته دارت بانوان و مقام سومی در مسابقات تنیس روی میز آقایان دستاورد کارکنان دبیرخانه شورایعالی در این مسابقات بود.  

محمدرضا قدس ادامه داد: در این المپیاد در رشته دارت خانم‌ها سمیه خسروی‌فر، معصومه حجتی، نسرین محبی و الهه سلطان‌نواز به نمایندگی از دبیرخانه شورایعالی حضور داشتند که در نهایت موفق به کسب مقام نایب قهرمان شدند. 

هم چنین در مسابقات تیمی تنیس روی میز آقایان نیز تیم دبیرخانه شورایعالی متشکل از آقایان علیرضا موحدی، حسین طاهریان‌فر، ارسلان قربان‌نژاد و عباس پروانه موفق به کسب مقام سوم شدند. در بخش انفرادی نیز علیرضا موحدی موفق به کسب مقام سوم مسابقات تنیس روی میز شد. 

اولین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور از 11 تا 17 بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی منطقه آزاد اروند (آبادان - خرمشهر) برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :