عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار در جذب سرمایه گذاران ستودنی است

  • يکشنبه 17 دی 1402 - 16:14
  • چابهار
  • 0 دیدگاه
حجت الاسلام ملک محمدی مشاور عالی نماینده مقام معظم رهبری در فراجا و دستیار ویژه تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، در دیداری صمیمانه با امیرمقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره اهمیت ویژه بندر چابهار با تاکید بر اینکه چابهار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار بدلیل ظرفیتی که دارد می تواند نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند و منطقه آزاد چابهار در بین مناطق از امتیازات ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش فرینا، مشاور عالی مقام معظم رهبری در فراجا همچنین اظهار کرد: امروز فضای خوبی به لحاظ اقتصادی در کشور ایجاد شده است و مناطق آزاد از سرمایه گذاران استقبال گسترده ای می نمایند و ما می بایست برای پیشبرد اهداف اقتصادی از ایشان حمایت لازم را بنماییم.

**ما در پی حمایت از مدیران کارآمد و پاک دست می باشیم

رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور هم در این دیدارضمن ابراز خرسندی از عملکرد مهندس مقدم به این نکته اشاره کرد: ما از مدیران پاک دست حمایت می کنیم و آقای مقدم از مدیران موفقی است که در صدر منطقه آزاد چابهار به نحو شایسته ای، هدفمند و امید آفرین آن را هدایت می نماید.

حجت الاسلام خان محمدی ضمن با اهمیت دانستن این نکته که فعالیت های صورت گرفته و جهاد تبیین باید به طورگسترده به اطلاع همگان برسد بر اطلاع رسانی امیدبخش تاکید کرد.

وی گفت: توجه و روحیه مدیرعامل سازمان برای انجام کارهای مثبت، جهادی و حمایتی از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بسیار اثربخش است و تحولات صورت گرفته در منطقه آزاد چابهار مشهود می باشد.

**خانه صنعتکاران با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد همکاری مشترک دارند

رئیس خانه صنعتکاران ایران هم در این نشست با اعلام آمادگی در ایجاد شهرک‌های تخصصی تولیدی در منطقه آزاد چابهارگفت: خانه صنعتکاران با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها آماده همکاری و همیاری با سازمان است.

بنی هاشمی با بیان اینکه بیش از17 هزار عضو خانه صنعتکاران می باشند آماده سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و از جمله گردشگری هستیم.

** با مدیریت راهبردی و اهداف اقتصادی رو به جلو کشور حرکت نماییم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهارهم در این نشست، حمله بی‌رحمانه و ناجوانمردانه به زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم و ضمن تسلیت این حادثه تروریستی اظهار کرد: بایستی با مدیریت راهبردی برای برنامه های متعالی و اهداف اقتصادی رو به جلو کشور حرکت نماییم.

این امر قطعا با تلاش، همدلی و ایجاد وحدت همه همکاران محقق می‌گردد ما هم چالش‌هایی را داریم ولی مدیریت چالش‌ها، از اصولی است که به نحو شایسته در سازمان حل و فصل می‌شود.

امیر مقدم در این دیدار گزارش مختصری از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و مسئولیت اجتماعی که توسط سازمان منطقه آزاد برای مردم منطقه و توسعه یافتگی آن صورت گرفته و و در دست اجرا است ارایه کرد.

مقدم با استقبال از پویایی و شفافیت در همکاری های مشترک مطرح شده گفت: در هدف گذاری‌های کوتاه مدت چندین برنامه در دست اجرا داشته ایم، ایجاد شرایط آرمانی و اعتماد برای سرمایه‌گذاران از آن جمله است.

شایان ذکر است در این دیدار از امیر مقدم با اهدای لوح یادمان، تندیس سرداردلها، شهیدحاج قاسم سلیمانی و یک جلد کتاب مکتب سلیمانی به قلم حسن ملک محمدی تقدیربعمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :