اجرای فاز سوم استانداردسازی تأسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68589
ساعت 10:50 يکشنبه 17 دی 1402
مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای فاز سوم استانداردسازی تأسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش فرینا، امیرهوشنگ بابا مرادی با بیان اینکه فرایند استانداردسازی مهانپذیرها، هتل‌های یک و دو ستاره بر مبنای ضوابط توسط تیم ارزیابی در شهرستان های آبادان و خرمشهر انجام شد، اظهار داشت: در فاز سوم استاندارد سازی هتل ها و تأسیسات گردشگری حوزه های ایمنی، تأسیسات ساختمانی، بهداشت، خانه داری، آموزش منابع انسانی و… توسط تیم کارشناسی، مورد بررسی قرار گرفت.

بابا مرادی ضمن تأکید بر این مهم که استانداردسازی هتل‌ها و ارائه ی بهترین خدمات، یکی از اصلی‌ترین محورهای صنعت گردشگری محسوب می شود، افزود: در این بازدید که طی 3 روز انجام گرفت موارد ذکر شده بررسی و مدیران هتل ها می بایست طی یک بازه زمانی 3 ماهه طبق گزارش تهیه شده موارد و نکاتی که نیاز به بهسازی داشته را انجام دهند وتأییدیه استاندارد دریافت کرده و با گواهینامه تطبیق ضوابط، خدمات ارائه دهند.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: استانداردسازی هتل‌ها و مراکز اقامتی از جمله وظایفی است که برعهده دست‌اندرکاران خدمات مهمان‌نوازی قرار دارد تا تجربه سفر را برای گردشگران خوشایندتر کند، در همین راستا مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند تلاش دارد اماکن گردشگری منطقه را در حد توان به استانداردهای لازم نزدیک کند.

شناسه خبری: 68589

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري