حجت‌الله عبدالملکی:

تمدن‌ نوین اسلامی با پیشگامی ایران در حال شکل‌گیری است

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور با اشاره به شکل گیری تمدن نوین اسلامی در جهان، گفت: جبهه استکبار با جنگ فرهنگی به دنبال متوقف کردن حرکت شتابنده نظام جمهوری اسلامی ایران است که به طور قطع با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی روز شنبه در آیین گرامیداشت نهم دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان ایلام، اظهار کرد: یکی از هجمه‌های گسترده و جنگ‌های ترکیبی غرب علیه انقلاب اسلامی در سال 88 اتفاق افتاد و آن آشوب‌ها ناشی از اشتباه و خودخواهی یک جریان سیاسی مطرح کشور بود که با بصیرت مردم خنثی شد.

عبدالملکی افزود: بعد از فروکش کردن آشوب‌های سال 88 و شکست جبهه غرب در این فتنه‌ها، دشمنان به اهرم افزایش 90 درصدی تحریم‌ها علیه مردم ایران روی آوردند به گونه‌ای که از 14 دستور تحریم تصویب شده آمریکا علیه ایران، 11 مورد آن بعد از جریان‌های سال 88 بود و سنگین ترین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نیز پس از وقایع آن سال علیه ایران تصویب شد.

وی یادآور شد: در سال 88 جریان سیاسی مطرح با سردمداری تعدادی از شاخص ترین چهره‌ها و صاحب منصبان کشور، در صدد بود که با رمز تخلف در انتخابات توده‌های مردم را به صورت گسترده جهت آشوب و ناامنی به خیابان‌ها بکشانند و رسانه‌های معاند هم بر آتش فتنه ها علیه ایران اسلامی دمیدند.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: هرچند آن فتنه ها و ناآرامی ها با درایت رهبری و بصیرت و دشمن شناسی مردم خاموش شد، اما تبعاتی چون رکود بلندمدت کاهش رشد نرخ سرمایه گذاری در کشور را برجای گذاشت و با کشاندن کشور به آشوب باعث تزریق ناامنی با هدف فرار سرمایه گذاران از کشور شد.

عبدالملکی اضافه کرد: نهم دی ماه 88 یک درس عبرت و پیام این روز اتحاد و بصیرت شناسی به موقع مردم بود و اکنون نیز دشمنان نظام آگاه و مواظب باشند هرگونه تحرک آنها علیه نظام و انقلاب با حضور پرشور و با بصیرت مردم در صحنه ها پاسخ داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از همان زمان شکل گیری انقلاب تاکنون هزینه های هنگفتی را برای نابودی این نظام صرف کرده است، تاکید کرد: اما هر بار دسیسه ها و هجمه های آمریکایی و صهیونیستی به پشتوانه مردم آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شده است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و اقتصادی کشور با اشاره به انتخابات آتی مجلس افزود: هرچند مشکلات اقتصادی عدیده‌ای در کشور وجود دارد اما رای و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگانی اصلح و آگاه به امور باعث حل مشکلات و پیشرفت کشور خواهد شد.

عبدالملکی بیان کرد: امام راحل با انقلاب خود، ایران را به پایگاه احیای تمام ادیان توحیدی در جهان تبدیل کرد و یک قدرت نوین بر پایه آموزه های دینی را بنا نهاد و این قدرت نوظهور موجب وحشت بلوک غرب و شرق شد و برای مقابله با ایران انواع هجمه ها و جنگ ها از جمله جنگ اقتصادی، نظامی، ترکیبی، تحریم، ترور و تهدید را بر کشور ما تحمیل کرده اند.

این تجمع با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در محل مصلی شهر ایلام برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :