پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه آزاد اروند تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان های آبادان و خرمشهر، در سازمان منطقه آزاد اروند تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش فرینا، پیکر مطهرشهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات «بدر» به فیض شهادت نائل آمده، با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، خانواده معظم شهدا و جمع کثیری از مردم منطقه تشییع و خاکسپاری شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در صدد از بین بردن روحیه شهادت طلبی مردم کشور عزیزمان هستند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اقتدار کشور ایران؛ علاوه بر اعتقادات و باورهای مذهبی، وحدت و همبستگی مردم را نشانه رفته‌اند.

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا، تصریح کرد: اقامه نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و جهاد فی سبیل الله از خصوصیات بارز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که نسل جدید می بایست از آن الگوبرداری کنند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع بر دستان مادران شهید و اقامه نماز در محوطه ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند به خاک سپرده شد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :