حضور مستمر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در مهمترین رویدادهای سرمایه گذاری جهان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68415
ساعت 09:26 چهارشنبه 22 آذر 1402
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفر خود به کشور هند با حضور در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه گذاری WAIPA در شهر دهلی نو ـ هند و در بازدید از غرفه‌های فعال در نمایشگاه WAIPA به تبادل اطلاعات سرمایه‌گذاری بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با سرمایه‌گذاران خارجی پرداخت.

به گزارش فرینا، حجت‌الله عبدالملکی در بازدید از این رویداد بین المللی، ضمن گفتگو با نهادهای اصلی و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف حاضر در نمایشگاه، اطلاعات مربوط به 1000 بسته سرمایه‌گذاری در این مناطق را با هدف ارائه به سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی این کشورها ارائه کرد.
عبدالملکی با تاکید بر اینکه 4 محور از 6 محور اصلی ماموریت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران مربوط به حوزه بین‌الملل است افزود: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای دیپلماسی اقتصادی دولت به صورت فعال در رویدادهای اصلی اقتصاد جهانی حضور دارد.
وی اظهار داشت: با توجه به حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در این رویدادهای بین المللی، مناطق آزاد ایران به عنوان بخش مهمی از اقتصاد کشور مورد توجه فعالین اقتصادی سایر کشورها قرار گرفته است.

بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه‌گذاری WAIPA از تاریخ 20 تا 23 آذر ماه با موضوع «توانمندسازی سرمایه‌گذاران از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیشگاه رشد آینده» در شهر دهلی نو ـ هند در حال برگزاری است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو