پیام تبریک حجت الله عبدالملکی به مناسبت روز نیروی دریایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68316
ساعت 15:13 سه شنبه 7 آذر 1402
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی فرا رسیدن هفتم آذر «روز نیروی دریایی» را به دلاور مردان دريادل نيروی دريايی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام حجت‌الله عبدالملکی آمده است؛

«نيروی دريايی» وظيفه‌ی خطير حفاظت از سواحلی به طول بيش از 3000 كيلومتر در شمال و جنوب و همچنين دفاع از آب‌های ساحلی و منابع حياتی و استراتژيك كشور را به عهده دارد و همواره به عنوان يك وزنه‌ی تعيين‌كننده در مناسبات اقتصادی و سياسی كشور بوده است.

هفتم آذرماه، يادآور خاطرات با شكوه روزهايی است كه دلاور مردان دريادل نيروی دريايی با عشق و ايمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولايت در مقابل هجوم دشمن متجاوز، همچون سدی پولادين نقش‌آفرينی كردند.

اينجانب از سوی خود و همكارانم در دبيرخانه شورايعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ويژه اقتصادی كشور، روز نيروی دريايي را به جنابعالي و همرزمان محترم نيروی دريايی و نگهبانان خستگی ناپذير درياها و دلاورمردان اين عرصه تبريك عرض می‌نمايم و اميدارم در پرتو الطاف الهی و ذيل فرماندهی نايب امام زمان (عليه السلام) در پيشبرد اهداف آن نيرو در گام دوم انقلاب اسلامی مويد و سرفراز باشيد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو