با همکاری سازمان منطقه آزاد و صدا و سیما انجام می‌شود؛

قشم، روی آنتن رسانه ملی/ پخش ویژه نامه برنامه شب یلدا از جزیره جهانی قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از انعقاد قرار داد و تفاهم نامه این سازمان با شبکه ای فیلم و شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص پخش جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی جزیره تمدنی قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، ادریس راموز با اعلام این خبر اظهار داشت: آداب و رسوم غنی، تاریخ کهن و جاذبه‌های بی‌نظیر جزیره قابلیت جذب میلیون‌ها گردشگر در سال را دارد و رسانه ملی یکی از ظرفیت‌های ارزشمند برای معرفی این موقعیت‌ها است.
راموز ادامه داد: از همین روی ضمن عقد تفاهم‌نامه با شبکه یک و عقد قرارداد با شبکه‌ای فیلم مقرر شد، تا این شبکه‌ها تریبونی برای اطلاع‌رسانی فرصت‌های بی‌شمار جزیره باشند.
به گفته وی، براساس تفاهم‌نامه با شبکه یک در راستای تولید برنامه‌های مشارکتی و همچنین پوشش رویدادهای فرهنگی و ورزشی، جشنواره قشم بوم و توانمندی‌های روستانشینان روی خط رسانه ملی خواهد رفت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همکاری با شبکه آی فیلم نیز در دو بخش برون مرزی و درون مرزی از دیگر مواردی است که با انعقاد قرارداد در دستور کار قرار گرفت.
راموز ادامه داد: براساس مفاد این قرارداد پوشش رسانه‌ای فرصت‌های گردشگری جزیره، اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی جزیره توسط شبکه‌ای فیلم انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین مقرر شد، ویژه برنامه شب یلدا شبکه ای فیلم با حضور هنرمندان ایرانی، تاجیک، افغان و عربی در قشم تولید شده و روی خط رسانه ملی قرار گیرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :