دولت الکترونيک در منطقه ويژه پتروشيمي عملي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6813
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
با راه اندازي شبکه داخلي و نصب فيبرهاي نوري در کل منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بروکراسي اداري به حداقل خود رسيده است و دولت الکترونيک عملياتي مي شود.

حبيب انصاري ، رئيس برنامه ريزي و اطلاعات مديريت سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ، با بيان اين مطلب در رابطه با واحد برنامه ريزي اطلاعات و مديريت در سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود : وظيفه واحد برنامه ريزي اطلاعات و مديريت سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي از چندي پيش تاکنون و با حمايت مديريت سازمان تمام همت خود را در مسير توسعه بکار برده است و طي اقدامات اساسي در مسير تحقق دولت الکترونيک گامهاي قابل توجهي برداشته است.

وي تصريح کرد : با راه اندازي شبکه داخلي و نصب فيبرهاي نوري در کل منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بروکراسي اداري به حداقل خود رسيده است تمامي کارها از طريق نرم افزارهاي مختلف مانند امور مسافرت، رستوران، نقليه، انبار، امور مالي، اتوماسيون و. . . که در سيستم قرار گرفته است انجام مي شود.

انصاري بيان داشت :اجراي سيستم هاي الکترونيک ضمن صرفه جويي در مصرف زمان و هزينه هاي جاري سازمان، و فرايندها در اسرع وقت انجام مي شود. همچنين کارکنان مي توانند در سريعترين زمان ممکن در تصميم گيري هاي سازمان دخيل باشند.

رئيس برنامه ريزي و اطلاعات مديريت سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي همچنين در رابطه با دريافت گواهينانه هاي استاندارد در اين سازمان اظهار داشت : به تازگي وظايف مربوط به تضمين کيفيت نيز به اين واحد افزوده شده است علاوه بر اين سازمان موفق به اخذ گواهينامه ISO 14000 شده ايم. در حال حاضر نيز به دنبال مستند سازي براي دريافت ايزو 9000 هستيم. در اين خصوص ضمن بررسي کارشناسي امور فرايند، برخي کارها را کوتاه کرده ايم.

وي در رابطه با برنامه هاي آينده اين واحد خاطر نشان کرد : ما اميدواريم بتوانيم در سراسر منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي يک سيستم يکپارچه ايجاد کنيم به اين ترتيب که تمام مجتمع هاي پتروشيمي منطقه را از طريق خطوط مخابراتي موجود با هم مرتبط نماييم و با پياده سازي نرم افزار اتوماسيون اداري روي اين بستر ارتباط اداري تمامي شرکتهاي مستقر در منطقه را به هم لينک کنيم. و در فاز بعد اين ارتباط را با شرکت ملي صنايع پتروشيمي برقرار نماييم.

انصاري تاکيد کرد : فناوري اطلاعات (آي تي) اقيانوسي است که هنوز قطره اي از آن را استفاده نکرده ايم و بايد تلاش فراواني در اين عرصه نمود. در حال حاضر به طور متوسط در هر دو ماه شاهد يک نوآوري در سازمان خود هستيم. 202

شناسه خبری: 6813

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو