امضاي شش قرارداد منطقه ويژه پيام در طول ‪۶۰‬ روز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6811
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام از امضاي شش قراردادجديد با مجموعه‌هاي اقتصادي طي دو ماه گذشته براي فعاليت در منطقه ويژه اقتصادي پيام خبرداد.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمد نوروزي افزود: با قراردادهاي منعقد شده طي اين مدت سرمايه‌گذاري بسيار مناسبي در سطح منطقه ويژه اقتصادي محقق شده است.

وي افزود: نفت، پزشکي، داروهاي گياهي، نان صنعتي، صنايع بسته بندي و لوازم آرايشي از جمله صنايعي هستند که در مجموعه پيام به فعاليت مشغول هستند.

نوروزي بااشاره به اقدامهاي در دست اجرا براي گسترش فعاليت‌هاي منطقه، خاطر نشان کرد آماده‌سازي ‪ ۵۶‬هکتار جديد از منطقه ويژه اقتصادي پيام براي استفاده سرمايه‌گذاران از جمله برنامه‌هاي در دست اجرا در اين زمينه است مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي پيام تصريح کرد بر همين اساس تلاش‌ها براي آماده کردن زيرساخت‌هاي مورد نياز در اين زمينه آغاز شده که اميدواريم در صورت تامين بودجه مورد نياز پاييز سال جاري تکميل شود.

وي در خصوص مزاياي منطقه ويژه اقتصادي پيام تاکيد کرد يکي از امکاناتي که به تازگي براي فعالان اين حوزه فراهم شده است، راه اندازي رويه ترانزيت کالا در مجموعه پيام است.

نوروزي ادامه داد: با توجه به اجرايي شدن اين رويه، توليدکنندگان و فعالان اقتصادي در اين منطقه مي‌توانند مواد خام مورد نياز خود را به مرور زمان و در همين منطقه ترخيص کرده و توليدات خود را از طريق امکانات موجود، در داخل توزيع و يا به خارج کشور صادر کنند.

وي افزود: اجراي اين طرح مي‌تواند علاوه بر تسهيل فعاليت توليدکنندگان محصولات داخلي، زمينه بسيار مناسبي را براي جذب سرمايه‌گذاري ها در حوزه هاي مختلف فراهم کند.

شناسه خبری: 6811

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو