در حاشیه سومین دیدار مردمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛
مدیربازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با انجام نشستهای رو در رو مدیرعامل این سازمان با قشموندان، اعتماد مردم به عملکرد این مجموعه افزایش یافته است.
به گزارش فرینا، داریوش جهانبین در حاشیه سومین دیدار مردمی مدیرعامل در شهر درگهان با تاکید بر اهمیت شفاف سازی این نشستها، افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مدیران این مجموعه را به حل سریع مسائل و مشکلات مردم ترغیب کرد و از آنان خواست اجازه ندهند مشکلات مردم لاینحل باقی بماند.
به گفته جهانبین، در دوره جدید در حال حل اساسی مشکلات موجود در سیستم هستیم.
وی یادآور شد: براساس سیاستهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونتهای چهارگانه این سازمان و مدیران مربوطه هر ماه نشستهای مردمی را در دستور کار خود قرار دادهاند.
مدیربازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مسائلی که در نشست معاونتها به نتیجه نرسد در دیدار مدیرعامل که به صورت فراخوان انجام و از متقاضیان ثبت نام میشود مورد بررسی قرار میگیرد.
جهانبین همچنین تصریح کرد: در راستای تکریم مردم خوب جزیره قشم، نشستهای هر بخش و شهر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و معاونتها و مدیران این مجموعه در محدوده جغرافیایی همان مناطق برگزار میشود.
شایان ذکر است؛ دو نشست قبلی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم و با هدف حل مشکلات آنان به مردم شهر قشم اختصاص داشت که در سالن مرکز بینالمللی رشد برگزار شد و سومین مورد این نشستها هم با حضور عادل پیغامی، سعید اکبریان معاون فنی و عمرانی، ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر امور درگهان و جمعی از مدیران این سازمان در مسجد امام حسین (ع) شهر درگهان انجام شد.