بررسی مشکلات گازرسانی به شهرک صنعتی طولا در کمیته رفع موانع تولید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68094
ساعت 19:43 چهارشنبه 10 آبان 1402
مشکلات گازرسانی به شهرک صنعتی طولا در کمیته رفع موانع تولید با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولین اداره گاز شهرستان و استان هرمزگان بررسی شد.

به گزارش فرینا، شهرک صنعتی طولا یکی از مهمترین شهرک های صنعتی جزیره قشم است که بهره برداری از شبکه داخلی گازرسانی 21 کیلومتری این شهرک با مشکلات بین دستگاهی روبرو شده است.
به همین منظور جلسه ای با حضور مسئولین ارشد سازمان منطقه آزاد، مسئولین اداره گاز شهرستان و استان، پیمانکار و ناظران پروژه برگزار شد تا ضمن بررسی مشکلات هم افزایی لازم به منظور برطرف سازی آنها انجام گردد.
براساس مذاکرات انجام شده در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اطلاعات جامع تر در خصوص راهکارهای تکمیل پروژه، ترک فعل های احتمالی از سوی هرکدام از دست اندرکاران در گذشته، بررسی و راهکارهای مناسب برای پیشبرد پروژه براساس قانون اتخاذ شود و در جلسه آتی تصمیم نهایی برای حل مشکلات اتخاذ گردد.
بنابراین گزارش، این جلسه با حضور عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی، و جمعی از مسئولان اداره گاز استان هرمزگان و شهرستان قشم برگزار گشت.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو