انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب مورد نیاز در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/68080
ساعت 09:26 چهارشنبه 10 آبان 1402
تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت تامین آب صنایع و معادن ایمواسکو جهت تامین آب مورد نیاز سطح منطقه امضا شد.

به گزارش فرینا، طی نشستی با حضور امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و محمدحسن اسدی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره ایمواسکو، تفاهم‌نامه همکاری در راستای تامین بلند مدت آب مورد نیاز مطابق نیاز اعلامی واحدهای تولیدی، تجاری و فعالان اقتصادی مستقر در منطقه آزاد چابهار و همچنین تامین آب شرب مورد نیاز منطقه و مصارف سازمان به مقدار مشخص در دوره محدود و با کاربری معین که تحویل آن در مخازن ذخیره سایت شیرین سازی صورت خواهد پذیرفت، منعقد شد.

امیر مقدم عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، میزان بارش و کمبود آب با وجود افراد خوش فکر و متخصص در زمینه رونق تولید، اسدی، در سطح استان اقدامات خوب و ارزنده‌ای انجام داده که یکی از این اقدامات تامین آب از دریای عمان است.

مقدم در ادامه ضمن اشاره به دیدارهای صورت گرفته و تعاملات منتج به انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به اهمیت این تفاهم‌نامه تصریح کرد: تسریع اجرای پروژه آبرسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه با تعامل و هم‌افزایی که وجود دارد این امر به سرعت صورت خواهد گرفت.

اسدی مدیرعامل ایمواسکو هم اظهار داشت: تفاهم‌نامه با ابتکار و پیگیری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار امضا شد و فصل جدیدی از توسعه آبرسانی در چابهار را رقم خواهد زد و به زودی شاهد پیشرفت و رشد تولید خواهیم شد.

آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو