اعتبار برای آسفالت 80 هزار مترمربع معابر تیس چابهار تامین شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67983
ساعت 13:56 شنبه 29 مهر 1402
معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: توافقنامه سه جانبه بین منطقه آزاد، استانداری و بنیاد مسکن برای بهسازی و نوسازی معابر سطح روستای تیس با پیش بینی اعتبار در فاز نخست پنج میلیارد تومان توسط منطقه آزاد و سه میلیارد تومان از محل دفتر امور روستایی استانداری، تامین و آسفالت به میزان 80 هزار مترمربع توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود.

به گزارش فرینا، عبدالحکیم آصفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و تشریح اقدامات انجام شده دولت در روستای تیس اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد در راستا حل مشکلات بی آبی مردم با تکمیل زیرساخت طرح شبکه آبرسانی روستای تیس با اعتبار 120 میلیارد تومان به عنوان طرح بزرگ و مهم در حوزه روستایی محدوده منطقه آزاد چابهار و تامین آب پایدار در ماه‌های پیش رو گامی مهمی برای خدمات رسانی مطلوب برداشته است.

آصفی افزود: ساختمان مرکز جامع سلامت (درمانگاه) نیز تا 2 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مطالعات اولیه آبهای سطحی و طراحی جداره رودخانه اصلی و پل ورودی روستا تکمیل شده اظهار کرد: انجام مراحل تامین اعتبار برای اجرای فاز اول آن هم در دست اقدام است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار در بخش حفاظت از اراضی روستای تاریخی و گردشگری تیس هم گفت: به منظور استفاده بهینه در چشم انداز روستا در جهت تامین سرانه های عمومی و مسکونی و تبعیت از الگو و چارچوب طرح مصوب در ساخت و ساز اصولی و دارای مجوز سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات خوبی انجام شده است.

آصفی خاطر نشان کرد: با توجه‌ به لزوم اهمیت آبرسانی واگذاری انشعاب آب از مراجع دهیاری و مدیریت بهره برداری سازمان صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو