پیام دبیر شورایعالی مناطق آزاد در محکومیت اقدام اخیر رژیم صهیونیستی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67958
ساعت 15:05 چهارشنبه 26 مهر 1402
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، با انتشار پیامی جنایت هولناک حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام «حجت الله عبدالملکی» آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

در روزهای گذشته نعل وارونه اشغالگران به موازین حقوق بین الملل که با هدف فریب دادن بخشی از افکار عمومی جهانی و توجیه اقدامات سبعانه علیه ملّت تحت اشغال انجام می شد، دیشب با حمله به بیمارستان المعمدانی که مطابق نص صریح قواعد، مقررات و معاهدات حقوق بین الملل بشردوستانه ممنوع و از مصادیق جنایت جنگی است، این حقیقت را اثبات نمود که رژیم اشغالگر قدس، هیچگونه تعهدی نسبت به رعایت قواعد بشری، حقوقی و اخلاقی ندارد.
آن چه که دیشب به دست اسرائیل -این شر مطلق جهانی- به وقوع پیوست، یک هولوکاست واقعی در دیدگان تاریخ بود که این نسل‌کشی آشکار، مرزهای مبارزه با صهیونیست را گسترش داد و از چهره واقعی این رژیم غاصب پرده برداشت.
اکنون بیش از 7 دهه است که یک ملت پرافتخار از حق تعیین سرنوشت و دیگر حقوق بنیادین بشری خود محروم گشته و سرزمین وی اشغال شده است و این در حالی است که حملات بدون وقفه، دیوانه‌وار و جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه، نشان‌گر استیصال و درماندگی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی است.
رژیم اشغالگر نشان داده است که حیات خود را در تداوم نا امنی و گسترش آن می داند و بدون تردید، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را هر روز به پایان سیاه و تبهکارانۀ خود نزدیک‌‌تر می‌سازد.
بی تردید این دوره زمانی با همه مصائب آن برای ملت مظلوم فلسطین خواهد گذشت و و رژیم منحوس صهیونیستی محکوم به فنا و فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و رفتار اتخاذ شده کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در این نبرد نابرابر بین مظلوم و ظالم، در تاریخ ثبت می‌شود.
فصل الخطاب همه مواضع را نیز رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر جنایات آن‌ها ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. به فضل الهی به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دفع غده سرطانی اسرائیل و آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف خواهیم بود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو