پیام دبیر شورایعالی مناطق آزاد به مناسبت فرارسیدن روز جهانی استاندارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67949
ساعت 11:59 شنبه 22 مهر 1402
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پیامی فرارسیدن روز جهانی استاندارد را به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و خانواده‌ی خدوم این سازمان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام حجت‌الله عبدالملکی آمده است:

جناب آقای دکتر مهدی اسلام‌پناه

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد

سلام‌علیکم؛
       با آرزوی توفیقات روز‌افزون، یکصد‌مین سالگرد تأسیس سازمان‌ ملی ‌استاندارد ایران و روز جهانی استاندارد 2023 را از سوی خود و همکارانم خدمت جنابعالی و خانواده‌ی خدوم سازمان استاندارد کشور تبریک عرض می‌کنم.
روز جهانی استاندارد با شعار «ایجاد و اجرای استانداردها، چشم‌اندازی مشترک برای جهانی‌بهتر» همراه شده است و این نگاه با رویکرد نوین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در همگرایی تمام فعالیت‌ها و فرایندها برای بهبود شرایط اقتصادی و خلق ارزش برای کارآفرینان و صنعتگران و تولیدکنندگان عزیز هم‌خوانی دارد.
شورایعالی مناطق آزاد و ویژه‌اقتصادی در دولت‌سیزدهم نیز بر آن است تا این مناطق را به بهشت‌‍ سرمایه‌گذاری بدل کند که این مهم محقق نخواد شد مگر با رعایت استانداردها و اجرای درست و همسو با قوانین بین‌المللی.
این روز بزرگ را به همه متولیان و ذی‌نفعان کیفیت کالا و خدمات تبریک عرض نموده و اطمینان میدهم که توجه به استانداردها و رعایت آنها به عنوان یک رویکرد مهم در دستور کار مناطق‌آزاد و ویژه اقتصادی کشور قرار دارد.
توفیق شما و همکاران آن سازمان برای تداوم اجرای موفق بند 24 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق آرمان گام دوم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو