سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

انجام آزمایش‌های تاییدیه محیط زیست برای خودروهای وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67943
ساعت 14:37 سه شنبه 25 مهر 1402
سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مطابق ضوابط و مقررات با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته آزمون تاییدیه محیط زیست برای 33 مدل از خودروهای وارداتی شامل انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

به گزارش فرینا، محسن رضایی فر با بیان این مطلب، اظهار کرد: با همکاری صورت گرفته با شرکت ها و آزمایشگاه های معتمد و مجاز همکار استاندارد و محیط زیست و راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند جامع امور گمرکی شرایط واردات انواع خودرو اعم از سبک و سنگین به منطقه آزاد قشم کاملا مهیا شده است.
رضایی فر ادامه داد: با پیگیری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری مدیریت های استاندارد، محیط زیست و گمرک سازمان، پرونده واردات این خودروها در منطقه آزاد قشم مختومه و مالکان این خودروها با تکمیل مزایای خودروهای عمومی اعم از مجوز فعالیت و صدور و فعال شدن کامل کارت سوخت برخوردار خواهند شد.
وی افزود: روز دوشنبه (24 مهرماه) با همکاری آزمایشگاه دارای مجوز مربوطه و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آزمون های الزامی تاییدیه محیط زیست برای انواع کامیونت، کامیون، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.
سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم در گفت: با انجام آزمایش های الزامی و انطباق نتایج با شاخص های مجاز آلایندگی اقدامات بعدی برای صدور مجوز محیط زیست اجرایی می شود و مالکان این خودروها پس از صدور مجوز محیط زیست می توانند مزایای مربوط استفاده نمایند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو