ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67859
ساعت 12:30 سه شنبه 18 مهر 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.

 به گزارش فرینا، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استانداردها و ایجاد زیرساخت های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می رود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

آخرین اخبار

پروانه بهره‌برداری شش منطقه ویژه اقتصادی صادر شد + تصاویر
میزبانی از 36 هزار زائر افغانستانی توسط منطقه آزاد دوغارون
سرمایه‌گذاری 6000 میلیاردی انزلی در چهارماهه امسال/ رشد 350درصدی نسبت بمدت مشابه 1402
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه با سرمایه‌گذاری 67 همتی در «انزلی»
تبدیل وضعیت مشمولان قانون ایثارگری شاغل در سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو