ارتقا کیفیت ارائه خدمات، نقطه قوت احیای زنجیره گردشگری کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67859
ساعت 12:30 سه شنبه 18 مهر 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همکاری بخش خصوصی و سازمان را عامل مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات و احیای زنجیره گردشگری عنوان کرد.

 به گزارش فرینا، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و فعالان حوزه گردشگری، ضمن تاکید بر تعاملات بخش دولتی و خصوصی گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های سازمان و همکاری جوامع مختلف جزیره نسبت به ارتقاء استانداردها و ایجاد زیرساخت های گردشگری اقدامات مطلوبی انجام شود.

سرهنگی با اشاره به نقش مدیریت تجربه در توسعه گردشگری کیش عنوان کرد: تغییر دیدگاه در ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، موجب می شود تا مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تجربه مطلوبی از سفر خود داشته باشند و این امر عامل موثری در تبلیغات حوزه گردشگری کیش برای جذب و ترغیب مخاطب از اقصی نقاط کشور و جهان برای سفر به این منطقه آزاد به شمار می رود. 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم جذب گردشگران خارجی در افزایش درآمد و حوزه گردشگری گفت: توسعه گردشگری و سرمایه گذاری این منطقه آزاد در گرو معرفی هرچه بهتر برند کیش می باشد که در این صورت رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري