امضای هفت تفاهم‌نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه سلیمانیه عراق

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو از امضای هفت تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت‌های مختلف اقلیم کردستان خبرداد.

به گزارش فرینا، ابراهیم جلیلی گفت: یک تفاهم‌نامه همکاری با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق برای گسترش فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری و یک تفاهم‌نامه همکاری نیز با شرکت پارس رستاک برای برگزاری رویداد تجاری مشترک با اقلیم کردستان در این نمایشگاه امضاء شد.

جلیلی از تفاهم با اتاق بازرگانی حلبچه به منظور جذب سرمایه و توسعه صادرات محصولات منطقه نیز خبر داد و اضافه کرد: امضای تفاهم‌همکاری با اتاق صنایع موصل برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن و امضای تفاهم‌نامه با گروه صنعتی البرز برای سرمایه‌گذاری و تولید محصولات پلیمری مخابراتی و الکتریکی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بود.

وی همچنین از عقد تفاهم‌نامه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو با شرکت سامسون برای  همکاری‌های عمرانی و تجاری خبر داد و اظهار داشت: یک تفاهم‌نامه نیز با شرکت auxiliary کمپانی برای احداث مجموعه لجستیکی محصولات نفتی در منطقه آزاد ماکو بین طرفین به امضاء رسید.

چهارمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق از 11 الی 15 مهرماه با حضور منطقه آزاد ماکو به نمایندگی از دیگر مناطق آزاد برگزاری شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :