تقدیر ضرغامی از مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67812
ساعت 14:21 چهارشنبه 12 مهر 1402
در مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به مناسبت هفته گردشگری، وزیر میراث از تلاش‌های مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار تقدیر کرد. 

به گزارش فرینا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از اقدامات محمدسعید موسایی باغستانی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای بهبود کیفی و کمی سفرهای داخلی در قالب ستاد هماهنگی و اجرایی خدمات سفر کشور تقدیر کرد. 
 
در مراسم سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری، لشکری و سفرای خارجی همزمان با هفته گردشگری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، از تلاش های محمدسعید موسایی باغستانی، مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. 

در متن پیام سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چنین آمده است؛

بسترسازی برای انجام سفرهای گسترده هم‌وطنان در جای جای ایران اسلامی، نیازمند برنامه‌ریزی، مشارکت، هم افزایی و از خودگذشتگی همه بخش‌های ستادی و صنفی است. 
با گرامی داشت «روز جهانی جهانگردی» و «هفته گردشگری» از نقش آفرینی جنابعالی، در بهبود کیفی و کمی سفرهای داخلی در قالب ستاد هماهنگی و اجرایی خدمات سفر کشور تقدیر می‌شود از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهانم. 

سید عزت الله ضرغامی  
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو