انعقاد توافقنامه همکاری‌ جهت رفع مشکل زیرساخت‌های برق 34 روستای واقع در محدوده منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67772
ساعت 14:13 يکشنبه 9 مهر 1402
معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه هیچ روستای فاقد برق در محدوده منطقه آزاد نخواهیم داشت.

به گزارش فرینا، این توافقنامه با هدف بازسازی، توسعه و رفع افت ولتاژ شبکه برق‌رسانی و تأمین روشنایی روستا‌های واقع در محدوده منطقه آزاد، فیمابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان در زاهدان بعنوان یکی از اهداف سفر مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد به مرکز استان، منعقد شد.

عبدالحکیم آصفی با اعلام امضای توافقنامه همکاری مشترک با شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اجرایی شدن این توافقنامه به مبلغ 400 میلیارد ریال، هیچ روستای فاقد برق در محدوده نطقه آزاد نخواهیم داشت ادامه داد: مدت توافق نامه یکساله بوده و با اعلام آمادگی طرفین، در صورت نیاز، توافق نامه با تأمین اعتبار تکمیلی، تمدید خواهد شد تا مشکلات و کمبود‌های حوزه برق روستا‌ها به صورت کامل، مرتفع گردد.

آصفی همچنین افزود: مقرر شد در موضوعات و زمینه‌های مندرج در توافقنامه، طرفین با یکدیگر همکاری نمایند و بر همین اساس سازمان منطقه آزاد مسئولیت حمایت مالی را عهده‌دار شده و اجرای پروژه‌ها براساس اولویت‌بندی‌های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان صورت گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان گفت: به منظور پیگیری اجرایی شدن مفاد توافقنامه و نظارت بر روند اجرای آن، کارگروهی مرکب از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد تا موضوعات مورد توافق را بررسی نموده و نتایج را به طرفین منعکس خواهند نمود.

در این جلسه مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو