همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می شود؛

پخش مستند تصویری خاطرات رزمندگان جزیره قشم از صدا و سیما

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67684
ساعت 15:33 دوشنبه 27 شهريور 1402
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه مستند تصویری خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم و پخش این برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس و پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش فرینا، ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: رویکرد سازمان در حوزه فرهنگی و نگاه به هفته دفاع مقدس امسال بر استفاده از خلاقیت و ظرفیت رسانه قرار دارد و تلاش می کنیم حرفی نو برای بیان رشادت های دلاورمردانی که در دفاع مقدس شرکت کردند، داشته باشیم.
راموز ادامه داد: تهیه مستند تصویری از خاطرات رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز جزیره قشم نیز با همین هدف در حال انجام است.
به گفته وی، ضبط این برنامه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مشارکت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شروع شده و گفت و گو با رزمندگان در حال انجام است و در هفته دفاع مقدس روی آنتن خواهد رفت.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: البته پخش این مستند تنها برنامه امسال نخواهد بود و برنامه‌های متفاوت و ویژه فرهنگی، رسانه‌ای، ورزشی، همایش و یادواره برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.
راموز در پایان خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی که جان و مال خود را در راه دفاع از ایران و اسلام در طبق اخلاص نهادند، گنجینه‌های گران بهایی هستند که باید بینش، معرفت و افکار آنان برای نسل جوان امروزی تبیین و برای نسل های بعدی ضبط و ثبت گردد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو