دیدارهای مردمی با هدف تسهیل فرآیندها و تسریع پاسخگویی برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67608
ساعت 17:36 سه شنبه 14 شهريور 1402
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با هدف تسریع و افزایش شفافیت فرآیند پاسخگویی به مراجعان و تسهیل دسترسی به مدیران سازمان، دیدارهای مردمی این معاونت برگزار می شود.

به گزارش فرینا، سعید اکبریان با بیان این مطلب، اظهار داشت: برگزاری جلسات حضوری و ملاقات های چهره به چهره با مردم ضمن کاهش زمان فرآیند پاسخگویی به مسائل، می تواند زمینه ساز ایجاد اعتماد اجتماعی میان ساکنان جزیره قشم باشد.

اکبریان ادامه داد: کاهش مدت زمان رسیدگی به مطالبات مردمی، احصاء و شناسایی مشکلات موجود چهارچوب های اداری شده و اصلاح فرآیندها از مهمترین موضوعاتی است که با برگزاری دیدارهای مردمی در دستور کار قرار می گیرد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: مطالبات و مشکلات ساکنان جزیره در حوزه های مختلف شهری، روستایی، طرح های عمرانی، مجوزها و غیره مهمترین موضوعاتی است که در جلسات مردمی این معاونت مورد بررسی قرار گرفته و امیدوار هستیم با همکاری مدیریت‌های مختلف، شاهد رفع مشکلات در چارچوب قوانین باشیم.

گفتنی است، دیدارهای حضوری معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، در روزهای سه‌شنبه هر هفته و برای مواردی که نیاز به ارتباط مستقیم با معاونت و مدیران مرتبط دارد، طراحی‌ شده است.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو