هم زمان با آخرین روز هفته دولت انجام شد؛

راه اندازی رادیو قشم با هدف معرفی فرصت ها و توانمندی های جزیره در سطح استانی و ملی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67539
ساعت 14:03 چهارشنبه 8 شهريور 1402
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، از راه‌اندازی رادیو قشم با هدف تسهیل مسیر دسترسی به توسعه همه جانبه و معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی جزیره زیبا و پهناور قشم در سطح استانی و ملی، هم زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا زارعی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم همچون گنج پنهانی در دل خلیج فارس، از آداب و رسوم غنی و کهن و فرصت های بی شمار سرمایه گذاری در حوزه های نفت و انرژی، ترانزیتی و ریلی، بندری و ساحلی و گردشگری برخوردار است و برای معرفی این فرصت ها نیاز به یک رسانه رسمی و سراسری احساس می شد تا صدای جزیره نشینان به گوش مردم ایران برسد.

زارعی ادامه داد: از همین روی راه اندازی ساختمان و تجهیز استودیوی رادیو قشم با همکاری معاونت عمرانی و مدیریت پشتیبانی سازمان انجام شده و امیدواریم بتوانیم تریبونی برای صدای همه قشموندان فراهم کنیم.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ساختمان رادیو در زمینی به مساحت 180 متر و با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال راه اندازی و برای تجهیز استودیو نیز 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

زارعی یادآور شد: از همکاری تمام فعالان فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای به منظور اطلاع رسانی در مورد ظرفیت های بکر جزیره استقبال می کنیم تا با تلاش و همبستگی جمعی جایگاه قشم در سطح ملی ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: استفاده از فرهیختگان و نخبگان جزیره منجر به افزایش سرمایه، مشارکت و اعتماد اجتماعی، ارتقای شور و نشاط و امید به آینده در بین عموم مردم خواهد شد و یکی دیگر از اهداف راه اندازی رادیو گام برداشتن در این مسیر است.

یادآور می شود، ساختمان رادیو قشم با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، محمد محمدحسینی، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولان سازمان و شهرستان، امروز 8 شهریور ماه 1402 در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو