سخنگوی دولت:

تهیه و انتشار بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقدامی تاثیرگذار است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67522
ساعت 16:46 دوشنبه 6 شهريور 1402
سخنگوی دولت در بازدید از غرفه مناطق آزاد در نمایشگاه روایت خدمت،‌ وعده وفا با بیان اینکه تهیه و انتشار بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد، اقدامی تاثیرگذار است گفت: فرصت های سرمایه گذاری این مناطق برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.

به گزارش فرینا، علی بهادری جهرمی در این بازدید مناطق آزاد ایران را دروازه های اقتصادی ایران با کشورهای همسایه عنوان کرد و افزود:‌ بسته های سرمایه گذاری آماده شده اقدام خوبی است و باید به نحو احسن در سطح خارجی و داخلی معرفی شوند.

همچنین در این بازدید گزارشی از روند اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته در مناطق آزاد و نیز بسته های سرمایه گذاری این مناطق به سخنگوی دولت ارائه شد.

بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی 2سال گذشته، 387کیلومتر خط ریلی به بهره‌برداری رسیده اضافه کرد: در این مدت بیش‌از 1300کیلومتر بزرگراه و راه اصلی احداث شده است همچنین  بهره‌برداری از آزادراه‌ها نسبت به متوسط عملکرد دولت دوازدهم، 140درصد بیشتر شده و 4331 کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

نمایشگاه روایت خدمت (وعده، وفا) به منظور روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت از روز شنبه 4 شهریور ماه آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه7 شهریور ماه 1402 ادامه دارد.

وزارتخانه‌های دولتی با برپایی غرفه‌هایی به روایت فعالیت‌های خود می‌پردازند و میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان مردمی هستند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو