مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی تاکید کرد:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی اقدامات دولت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67521
ساعت 15:46 دوشنبه 6 شهريور 1402
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و خبرگزاری ها برای اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های انجام یافته در دولت مردمی و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری ضروری است.

به گزارش فرینا، مجید رفیعی در دیدار با مدیرعامل و عوامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت، وعده وفا با تشریح اقدامات انجام گرفته در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود:‌ خوشبختانه اقدامات و فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف خدمت رسانی انجام پذیرفته و برای معرفی بسته های سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور نیاز به استفاده از ظرفیت رسانه ها هستیم. 

وی با بیان اینکه باید نتیجه اطلاع‌رسانی اقدامات، امیدآفرینی در جامعه باشد، اضافه کرد: لازم است ضمن تشریح موانع پیش رو و طرح‌های در حال اجرا، نواقص احتمالی و خدمات انجام شده در این دولت نیز با اخلاص برای مردم تبیین شود.

رفیعی منویات مقام معظم رهبری در ترسیم نقشه راه جهاد تبیین برای رسانه ها را راهگشا دانست و اظهار داشت: ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته بوده است باید در تمامی رسانه ها لحاظ شود. 

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نیز بر ضرورت گسترش ارتباطات روابط عمومی های نهادهای دولتی با خبرگزاری ها تاکید کرد و گفت: برای سازماندهی و بازآرایی قدرتمندانه جبهه بزرگ رسانه ای دولت مردمی و تقویت زیرساخت های لازم برای مرجعیت خبری باید تلاش مضاعف کرد. 

 

شناسه خبری: 67521

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو