بازدید وزیر اقتصاد ارمنستان از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67473
ساعت 23:26 جمعه 3 شهريور 1402
وزیر اقتصاد ارمنستان با همراهی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بازدید و ظرفیت های این منطقه از نظر اقتصادی را بررسی کرد.

به گزارش فرینا، در اولین روز از برپایی نمایشگاه «ایروان اکسپو» در دیدار وزیر اقتصاد ارمنستان و حجت عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن معرفی فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه، از وزیر اقتصاد این کشور دعوت کرد تا جهت سرمایه گذاری به منطقه آزاد اروند، سفر کند.

خزایی، محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را با توجه به بازار هدف کشور ارمنستان عنوان کرد و توضیح داد؛ 15شرکت برتر که ظرفیت بالایی در صادرات تولیدات خود را دارند از منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو حضور دارند.

گفتنی است 15 شرکت حاضر در نمایشگاه «ایروان اکسپو» در زمینه های صنایع هایتک، الکترونیک، برق صنعتی، شهری و خانگی، مکمل های سوخت، صنایع خودرویی و محصولات جانبی، فولادی و محصولات شیمیایی و پتروشیمی، فعالیت دارند.

نمایشگاه تا پنجم شهریورماه از ساعت 12 لغایت 19 به وقت ارمنستان دایر بوده و قریب به 60 شرکت در کنار سازمان‌های مناطق آزاد ارس، انزلی، اروند، چابهار، کیش، ماکو و قشم و مناطق ویژه اقتصادی سبزوار و کاوه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو