معرفی 12 بسته سرمایه گذاری چابهار به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67428
ساعت 16:35 يکشنبه 29 مرداد 1402
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار با معرفی 12 بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، به ارزش بیش از 16 میلیارد تومان در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق حضور دارد.

به گزارش فرینا، محمد سعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های گردشگری چابهار، سابقه تاریخی و پتانسل های ارزنده این منطقه در بخش صنایع دستی به مردم جهان بوده است. 

وی ادامه داد: در طی مدت حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، اطلاعات زیادی از توانمندی های موجود در منطقه آزاد چابهار به بازدیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری کشورهای خاورمیانه ارائه شد که می تواند زمینه ای برای حضور سرمایه گذاران خارجی باشد. 

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به بسته های سرمایه گذاری ارائه شده از سوی این منطقه آزاد گفت: این بسته ها با هدف کمک به توسعه بستر صنعت گردشگری چابهار، طراحی شده و در اختیار سرمایه گذاران علاقمند قرار گرفت. 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه کشور عراق، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در خاورمیانه است که از 26 تا 29 مردادماه 1402، برگزار می‌شود و مناطق آزاد ایران نیز در آن حضور فعال دارند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو