راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67404
ساعت 11:54 شنبه 28 مرداد 1402
مدیرعامل سازمان منطقه ازاد اروند در همایش بزرگ مشترک عشایر ایران و عراق گفت: راهپیمایی اربعین هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، در اولین روز ماه صفر و به‌مناسبت آغاز حرکت مردمی اربعین حسینی، شیوخ، زعما، بزرگان و عشایر غیور جهان تشیع ایران و عراق، در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن عرض خیرمقدم به علما، زعما، شیوخ،مسئولان و میهمانان ایرانی و عراقی این گردهمایی، درخلال این همایش بیان کرد: وظیفه خودم می‌دونم از توی ملت شهید پرور ایران از همه شما تشکر کنم.

علی زارعی افزود: شما به جهان وحدت را یاد دادید و کرامت شما و مهمان نوازی شما توفیق و رحمت الهی است که نصیب همه زائران شده است و خداوند متعال را بابت این توفیق سپاسگزاریم.

زارعی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حادثه بزرگی است که هر سال پرشورتر برگزار می‌شود و چشم جهان را به این موضوع خیره می‌کند. اینکه امروز ما حول محور امام حسین علیه السلام جمع شده‌ایم و شعار الحسین گنج معنا را زمزمه می‌کنیم اتفاق بزرگیست که به یمن اربعین حسینی اتفاق افتاده است.

وی، یادآور شد: در جهانی که همه مستکبرین در تلاش هستند که اثری از اسلام و وحدت مسلمین باقی نماند، این راهپیمایی بزرگ و این تجمع برادرانه، پاسخی کوبنده است که به عنوان یک حرکت تبلیغی بزرگ در عالم تشیع مشتی کوبنده بر تمام مستکبران عالم خواهد بود.

وی افزود: در روزگاری که دشمنان اسلام سعی در حذف اسلام دارند این راهپیمایی هر سال پرشورتر و با عظمت‌تر برگزار می‌شود و این قطعاً نصرت الهی و اراده امت اسلام است.

زارعی خاطرنشان کرد: به‌حمدالله محبت اهل بیت عصمت و طهارت باعث اتحاد همه مسلمین به خصوص اهل تسنن و تشیع شده و این راهپیمایی روز به روز پرشورتر و بهتر برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو