چالش‌ها و موانع حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان‌های مناطق آزاد کشور بررسی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67390
ساعت 16:20 پنج‌شنبه 26 مرداد 1402
در دومین روز از نشست دو روزه معاونین توسعه مدیریت و مدیران منابع انسانی و امور مالی سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی چالش‌ها و موانع حوزه معاونت توسعه سازمان‌های مناطق بررسی شد.

به گزارش فرینا، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: اصول منابع انسانی و امور اداری اگر در بدنه سازمان‌ها تصمیم‌گیری شود قابلیت اجرا و پذیرش بهتری در کل سازمان خواهد داشت.

سید علی موسوی جم افزود: هر تصمیمی که با خرد جمعی گرفته شود با میزان خطا و انحراف کمتری همراه است.

موسوی جم در این نشست ضمن یکپارچه سازی بیمه تکمیلی در همه مناطق به صورت یکسان از معاونین و مدیران منابع انسانی و امور مالی خواست چالش‌ها و معضلات موجود در مناطق خود را به همراه راهکارهای پیشنهادی به منظور پیگیری و رفع این موانع از سوی دبیرخانه ارسال کنند.

وی همچنین از مسئولین حاضر در این نشست خواست هر یک از مناطق در خصوص آخرین ساختار و تشکیلات تفصیلی مصوب شده در اسرع وقت نظرات و پیشنهادات مستدل خود را جهت بررسی و طرح در کارگروه تخصصی شورایعالی در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

یکسان‌سازی سامانه‌های اتوماسیون، منابع انسانی و مالی و تهیه پیش‌نویس آئین نامه مالی و معاملاتی برای دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اولین نشست معاونین توسعه مدیریت و مدیران منابع انسانی و مالی سازمان‌های مناطق آزاد کشور با حضور معاونین و مدیران این حوزه و مدیران و کارشناسان امور اداری و مالی دبیرخانه شورایعالی، 25 و 26 مردادماه به میزبانی این دبیرخانه برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بلندمدت و یکپارچه‌سازی در حوزه منابع انسانی و امور اداری در دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور است.

گالری تصاویر

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو