بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67374
ساعت 12:33 سه شنبه 24 مرداد 1402
بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت حضوری و برخط در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد برگزار شد، اولویت ها و مسائل اصلی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با تاکید بر بودجه جاری و عمرانی سازمان های مناطق آزاد و تبیین بسته های سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

غلامرضا خلیلی نیا سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی در این نشست در خصوص اقدامات، اولویت‌ها و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق گزارشی ارائه داد.

ارائه منشور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارائه سند نگارش پشتوانه نظری بودجه، ارائه سامانه آماری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و ارائه آیین نامه سرنخ (سرای نوآوری و خلاقیت مناطق آزاد) از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست است.

مسعود حسین پور مشاور و قائم دبیر در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام محمدی مشاور دبیر در امور ایثارگران دبیرخانه شورایعالی، محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی به عنوان سخنران در این نشست حضور داشتند به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو