معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی منطقه آزاد قشم در ارمنستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67309
ساعت 07:51 يکشنبه 15 مرداد 1402
جلسه هماهنگی جهت آماده سازی بسته های سرمایه گذاری و حضور منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی ایروان در کشور ارمنستان برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی موجود در جزیره قشم بر حضور فعال منطقه آزاد قشم در نمایشگاه های داخلی و خارجی جهت معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی موجود در این منطقه تاکید کرد.

منصور عظیم زاده اردبیلی ادامه داد: با هدف تشویق سرمایه‌گذاران و ایجاد رونق اقتصادی در جزیره، بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم با توجه به اولویت‌های اقتصادی تعریف شده بازنگری شده و بسته‌های جدیدی نیز جهت معرفی در نمایشگاه‌های مختلف بر همین اساس تهیه می شود.

عظیم‌زاده با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری های جدید و افزایش صادرات در منطقه آزاد قشم، افزود: برنامه ریزی‌های اقتصادی خوبی در منطقه آزاد قشم صورت گرفته که می تواند زمینه ساز تقویت فضای اقتصادی موجود و رفع کاستی ها و موانع پیش روی فضای تولید در این منطقه باشد.

به گفته وی؛ همسو با بازاریابی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی موجود در منطقه آزاد قشم، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران واقعی نیز با سرعت بیشتری فراهم شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی بویژه نمایشگاه های دایر در کشورهای همسایه از جمله مهمترین اقداماتی است که با هدف توسعه روابط بین الملل همسو با دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم و با هدف معرفی بهتر توانمندی‌ها و فرصت‌های منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت شرکت فعال سازمان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین‌المللی ایروان در کشور ارمنستان با حضور منصور عظیم‌زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت، یعقوب محمودیان، مدیرکل حوزه مدیرعامل، سید مسعود آل عبایی، مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم و محسن اتابکی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم برگزار شد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو