نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی در مناطق آزاد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67223
ساعت 14:38 دوشنبه 2 مرداد 1402
نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی مناطق آزاد با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور برگزار شد.

به گزارش فرینا، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور در این نشست گفت: واقعه کربلا رویدادی عظیم در تاریخ است که در نهایت همه بشریت بر مدار فرهنگ کربلا قرار خواهد گرفت.

حجت الله عبدالملکی افزود: ما و همه همکارانمان در مناطق آزاد فراتر از مصوبات بالادستی و به صورت اعتقادی و میدانی در  برگزاری با شکوه و خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی حضور خواهیم داشت.

عبدالملکی با بیان اینکه در اربعین امسال از ظرفیت کامل مناطق آزاد با محوریت مناطق آزاد اروند، مهران و قصرشیرین استفاده خواهیم کرد گفت: از توانمندی مناطق ویژه اقتصادی نیز بهره خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در موضوعاتی همانند بهداشت و درمان، لجستیک و امنیت دیپلماتیک کمک رسان تمامی اجزای ستاد اربعین حسینی امسال خواهند بود.

در این نشست نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور، نیرو، بهداشت، استانداری ایلام، جمعیت هلال احمر، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، بنیاد علوی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان هواشناسی، مناطق آزاد اروند، قصرشیرین، مهران و کیش به صورت حضوری و معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد چابهار، ماکو، قشم، ارس و انزلی به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو