تبلور تولیدات صادرات محور در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67211
ساعت 11:19 شنبه 31 تير 1402
شرکت شمس جاوید اروند، یکی از تولیدکننندگان صنایع شیمیایی در منطقه آزاد اروند است که با 6 سال سابقه فعالیت در شهرک صنعتی آبادان، تبدیل به یکی از قطب‌های صادراتی منطقه شده است.

به گزارش فرینا، این واحد تولیدی، بالغ بر 90 نفر نیرو را به‌طور مستقیم وارد بازار کار کرده است و به همین میزان، شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

شمس جاوید اروند، تولید کننده محصولات پلیمری-شیمیایی است که با اتکا به تجربه طولانی مدیران ارشد و کارشناسان متخصص در زمینه تولید و بازرگانی در صنعت پلاستیک، صادرات و واردات مواد پلیمری، پلاستیک‌های صنعتی(پالت)، انواع افزودنی‌ها، پیگمنت‌ها، فعالیت خود را در منطقه آزاد اروند، آغاز کرده است.

همچنین حضور فعال و مستمر در تهیه و توزیع کالاهای مربوطه در چرخه تولید و امور بازرگانی داخلی و خارجی از جمله اقدامات این شرکت به شمار می‌آید.

شمس جاوید اروند، پیشگام در زمینه تامین مواد پلیمری و افزودنی‌ها، آشنایی کامل با قوانین و مقررات بازار و بازرگانی و ایفای درست تعهدات و برخورداری از امکانات و سازوکارهای لازم است که به تنهایی تمامی مؤلفه‌هایی یک تولیدکننده موفق با قابلیت صادرات محصولات به نقاط مختلف کشور و خارج از مرزهای کشور را داراست.

این شرکت با همت و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، پس از شرکت موفق در ایران اکسپو 2023، در نمایشگاه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در مشهد مقدس نیز حضور یافت و یکی از مقاصد سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و کارخانجات تولیدی بازدیده کننده از این نمایشگاه بود.

شناسه خبری: 67211

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو