تشکیل کارگروه تخصصی همکاری های مشترک بین دبیرخانه مناطق آزاد و استانداری خراسان رضوی/ ضرورت هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی با مناطق آزاد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67199
ساعت 13:05 جمعه 30 تير 1402
در دیدار مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری _صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد و مدیران دبیرخانه شورایعالی با استاندار خراسان رضوي، بر ضرورت هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی با مناطق آزاد به منظور رشد تولید و مهار تورم تاکید شد.

به گزارش فرينا، در این نشست که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دومین نمایشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري و توانمندي هاي صادراتي مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه شد. 

همکاری و هم افزایی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی با استانداری خراسان رضوی در حوزه های گردشگری، ترانزیت، جذب سرمایه گذارِ، رونق تولید و صادرات از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست است.
یعقوبلی نظری استاندار خراسان رضوی در این نشست پس از شنیدن گزارشات بر ایجاد تعامل و همکاری با دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد کشور استقبال کرد.
در این نشست توافق شد برای انعقاد تفاهم نامه مشترک بین دبیرخانه شورایعالی و استانداری خراسان رضوی کارگروهی در این خصوص تشکیل شود.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو