همایش مهرانه به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67167
ساعت 18:08 چهارشنبه 28 تير 1402
همایش مهرانه با برنامه ریزی صورت گرفته توسط سازمان تبلیغات اسلامی، شورای حجاب و عفاف شهرستان قشم و با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری این همایش در روزهای هفته حجاب و عفاف اقدامی ارزشمند جهت توجه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در جامعه نحوه تبلیغ و ترویج معروفات جامعه است و امروز یکی از مهمترین معروفات و والاترین ارزش ها مربوط به حوزه حجاب و عفاف می باشد.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: زیست اخلاقی و حیات عفیفانه در جامعه امروز با اهمیت دادن بانوان به موضوع حجاب و عفاف حاصل می شود که خوشبختانه از نظر مردم و ساکنان جزیره زیبای قشم جایگاه و موقعیت خوبی را دارا هستند.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی قشم، تاکید کرد: جزیره و منطقه آزاد قشم، دارای مردم و بانوان آزاده ای است که دلداده احکام الهی و اهل بیت هستند.

سوخی اینوخوسا کلین، بانوی فرهیخته و به اسلام گرویده از کشور مکزیک نیز که به عنوان سخنران در این همایش حضور داشت، در حاشیه این مراسم گفت: انتخاب الگوی خوب نقش بسیار مهمی برای رشد جامعه و افراد دارد و حضرت زهرا (س) و حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) بهترین الگوهای ممکن برای هرجامعه ای است.

در پایان این همایش 14 نفر از بانوان محجبه موفق و فعالان حوزه حجاب و عفاف شهرستان قشم تجلیل شدند.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو