مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67131
ساعت 08:34 شنبه 24 تير 1402
طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا زارعی به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، عادل پیغامی، در آیین تودیع و معارفه گفت: رسانه جزو یکی از نهادهای اجتماعی است که با طیف زیادی از مخاطبان سروکار دارد و کارکرد آن در هویت بخشی به جامعه موثر است.

پیغامی ادامه داد: استراتژی شخص بنده در رسانه درخصوص مطرح شدن به عنوان نفر اول و پیشانی مجموعه نبوده و ترجیح می دهم مدیران و بدنه کارشناسی که تلاش های زیادی برای پیشبرد اهداف سازمانی انجام می دهند، بازروایی دستاوردها را انجام دهند.

وی با تشکر از زحمات مدیر پیشین روابط عمومی سازمان، تصریح کرد: منطقه آزاد در بعد رسانه‌ای مثبت عمل کرده است و با تغییرات صورت گرفته چالش‌های موجود نیز برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: قطعا جابجایی پست های مدیریتی منجر به ورود ایده های جدید و نوآوری به سیستم خواهد شد که در کنار استفاده از تجربه نیروهای قدیمی بهره وری در سازمان را افزایش خواهد داد.

مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز ضمن ابراز تشکر از حسن نیت و اعتماد مدیرعامل سازمان، گفت: امروز روابط عمومی تسهیل کننده ارتباط موثر مردم و ذینفعان با سازمان ها و دستگاه های مختلف می باشد و در این مسیر باید از ابزارهای نوآورانه و جدید استفاده کند.

علیرضا زارعی ادامه داد: افکار عمومی به شدت در خصوص پدیده ها و رویدادهای اجتماعی و فرهنگی حساس و خردمندانه عمل می کند و روابط عمومی ها و رسانه ها باید نقش موثری در بازتاب این پدیده ها داشته باشند.

زارعی افزود: بهترین اتفاق در حوزه رسانه استفاده از کار گروهی و تشریک مساعی است و تلاش می کنیم با تعریف برنامه ها و رویکردهای جدید و استفاده از ظرفیت تمام رسانه ها و ابزارهای نوین، روابط عمومی را به ایینه ای برای انعکاس تصویری صحیح از سازمان نزد افکار عمومی در سطح محلی و ملی تبدیل کنیم و در این مسیر از تجربه تمام اهل قلم، نخبگان و متخصصان بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه حسین مرادی مدیر سابق روابط عمومی از زحمات همکاران روابط عمومی در طول سال های گذشته تشکر کرد و نیروی انسانی را سرمایه ارزشمند سازمان برشمرد.

بنابراین گزارش، علیرضا زارعی از اهالی با سابقه و مجرب رسانه و هنر در استان هرمزگان به حساب می آید که خدمت به عنوان مدیریت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیریت روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس، مدیرعاملی انجمن سینماگران هرمزگان، تهیه کنندگی، کارگردانی، مجری و بازیگری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مدیریت کانون بسیج رسانه ناحیه بندرعباس و فعالیت های گسترده ای در حوزه فضای هنری و رسانه ای استان هرمزگان و سطح کشور را در کارنامه خود دارد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو