بهره برداري از 17 طرح روستايي در منطقه ويژه انرژي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6704
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
قائم مقام سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: با هدف گسترش فضاهاي ورزشي روستاهاي بخش عسلويه، در هفته دولت امسال، 17 طرح ورزشي با صرف بيش از 23 ميليارد و 503 ميليون ريال اعتبار، در اين روستاها به بهره برداري مي رسد.

به گزارش بنا(bena)، سيد پيروز موسوي قائم مقام سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس افزود: اين زمين هاي ورزشي در ابعاد مختلف ساخته شده است که پس از خاکبرداري و خاک ريزي، اجراي سطح نهايي آن با خاک نباتي انجام شده است.

وي با بيان اينکه، اطراف تمام زمين هاي ورزشي روستايي بخش عسلويه فنس کشي شده است، ادامه داد: اين زمين هاي ورزشي در روستاهاي هاله، بساتين، صفيه، زبار، بنود، خره، کنار خيمه، سهمو شمالي، سهمو جنوبي، مروع، سواحل، بستانو، اخند، بزباز، دهنو، بيدخون و تمبک ساخته شده است.

موسوي، حمايت و پشتيباني از فعاليت هاي ورزشي را يکي از اولويت هاي کاري سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس خواند و تصريح کرد: صنعت نفت همواره در کنار انجام فعاليت هاي صنعتي نگاه ويژه اي به ورزش داشته چرا که معتقد است با توسعه زيرساخت هاي ورزشي و گسترش فعاليت هاي تربيت بدني، سالم سازي محيط و نشاط جامعه قابل تحقق است.

وي با اشاره به وجود استعدادها و قابليت هاي بالقوه ورزش در ميان جوانان بومي افزود: تيم هاي ورزشي استان بوشهر بايد از فرصت هاي ايجاد شده و تعامل هاي موجود استفاده کنند و در جهت شناخت و تقويت استعدادهاي درخشان بومي گام بردارند.


شناسه خبری: 6704

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو