تثبیت رویدادهای ورزشی در تقویم گردشگری جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/67028
ساعت 12:49 شنبه 10 تير 1402
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تثبیت رویدادهای ورزشی در تقویم گردشگری جزیره را عاملی مهم در راستای تحقق توسعه صنعت گردشگری کیش عنوان کرد.

به گزارش فرینا، مهدی ادیبان در نشست خبری ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور که عصر جمعه 9 تیر در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد در راستای تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به برگزاری رویدادهای گردشگری به ویژه گردشگری ورزشی در جزیره گفت: با هدف تحقق این امر مهم همکاری و هم افزایی های موثری  صورت گرفته است.

ادیبان در برنامه ریزی و تدوین گردشگری و رویدادهای جزیره کیش در نیمه دوم امسال گفت: برگزاری رویدادهای متنوع در کیش نیازمند برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم است.

وی با تاکید بر این که رویدادهای جزیره کیش باید در زنجیره گردشگری و ارزش آفرینی تعریف شوند اظهار داشت: این امر موجب توسعه پایدار جزیره می شود و همچنین تاثیر مثبت در امور اقتصادی و معیشتی مردم کیش خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، لازمه ارائه ایده های نو و خلاقانه در توسعه گردشگری کیش را توجه به زیر ساخت های این منطقه عنوان کرد.

ادیبان با اشاره به برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در کیش گفت: برای تثبیت این رویداد ورزشی در نیمه اول تقویم گردشگری کیش می توان برنامه ریزی هایی در نظر گرفت.

وی، به شرکت 800 ورزشکار در قالب المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور اشاره کرد و گفت: جزیره کیش به مدت یک هفته میزبان تعداد بسیاری از گردشگران در قالب این رویداد ورزشی خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی در جزیره عنوان کرد: ورزش های دریایی حائز اهمیت بوده و بخشی از اقتصاد دریا محور جزیره را به خود اختصاص داده است.

ادیبان افزود: در جزیره اولویت با ورزش هایی است که برگزاری آن ها موجب تقویت و توسعه صنعت گردشگری در کیش می شود.

گفتنی است، آئین افتتاح ششمین دوره المپیاد ورزشی کانون های وکلای کشور ساعت 9 صبح شنبه دهم تیر با حضور تیم های ورزشی در رشته های والیبال آقایان و بانوان، فوتسال و تنیس روی میز در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو