برگزاری مسابقات 4 جانبه بین‌المللی فوتبال در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66926
ساعت 07:28 سه شنبه 30 خرداد 1402
مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری مسابقه چند جانبه بین‌المللی با شرکت تیم‌هایی از منطقه آزاد اروند و استان بصره عراق خبر داد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی در نشست هماهنگی با رؤسای ادارات ورزش و هیئات فوتبال شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر، بیان کرد: در راستای نشست هم‌اندیشی که سال گذشته با موضوعیت انجام مراودات فرهنگی ـ ورزشی با جامعه فرهنگی استان بصره که در سال گذشته صورت پذیرفته بود، همچنین دیدار مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند و جناب آقای عابدی، سرکنسول ایران در بصره مبنی بر توسعه دیپلماسی ورزشی میان دو منطقه مجاور در دو کشور ایران و عراق، برگزاری چند رویداد ورزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ادیبی افزود: با توجه به علاقه جوانان در دو سوی مرز به رشته فوتبال، برنامه‌های مشترک فرهنگی با طرف عراقی با این رشته ورزشی آغاز خواهد شد.

وی، تصریح کرد: بر همین اساس یک تیم از استان بصره در قالب مسابقات چهار جانبه «جام شهیدان سلیمانی و المهندس» به میزبانی منطقه آزاد اروند با تیم‌های منتخب آبادان، خرمشهر و مینوشهر به رقابت می‌پردازد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند، از تیم «الشباب العراقیه» به‌عنوان نماینده کشور عراق و میهمان این دوره مستاقات نام برد و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از روز جمعه دوم لغایت یکشنبه چهارم تیرماه با شرکت چهار تیم در رده زیر 21 سال برگزار خواهد شد.

ادیبی یادآور شد: افتتاحیه این مستبقات در دو ورزشگاه پیروز آبادان و مراسم اختتامیه در مجموعه ورزشی نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌‌شود.

شناسه خبری: 66926

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو