خرید تجهیزات مراکز حمایتی توسط سازمان منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66913
ساعت 07:20 دوشنبه 29 خرداد 1402
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از خرید تجهیزات تخصصی به مبلغ 5 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد اروند، جهت بهبود زیرساخت‌های مراکز حمایتی خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی ضمن تأکید بر استحکام بخشی به ساختار زیرساخت های اجتماعی، اظهار داشت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به رسالتی که برای آن تعریف شده؛ مهم ترین دستاوردهای خود را تقویت و استحکام بخشی زیرساخت های اجتماعی می داند.

حجت الاسلام فریحی، کسب موفقیت در حوزه های اجتماعی را منوط به فعالیت های زیربنایی دانست و افزود: در همین راستا 5 میلیارد ریال بودجه جهت خریداری تجهیزاتی نظیر تخت، کولر، وسایل تخصصی و… برای مراکز اورژانس اجتماعی، واحد شیلتر شهرستان آبادان و مراکز توانبخشی، کمپ های ترک اعتیاد و انجمن نابینایان و ناشنوایان شهرستان خرمشهر تخصیص داده شد و وسایل خریداری شده به مراکز نامبرده، اهدا خواهد شد.

وی، تصریح کرد: زیرساخت‌های اجتماعی سطح کیفی زندگی را ارتقا می دهند و نقش اثرگذاری در انسجام و پایداری جامعه دارند؛ به همین جهت این مهم دلیل محکمی است برای پرداختن به حوزه مذکور توسط مقام‌های مسئول.

شناسه خبری: 66913

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو