تاکید امام جمعه شهرستان ماکو به تجمیع ظرفیت های فرهنگی منطقه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66911
ساعت 06:55 دوشنبه 29 خرداد 1402
امام جمعه شهرستان ماکو در دیدار با معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی به تجمیع و بهره گیری از تمامی ظرفیت های فرهنگی منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به فعالیت قرارگاه حجاب و عفاف در منطقه آزاد ماکو گفت:‌ همایش ملی عفاف و حجاب رو در این منطقه در دستور کار داریم و ایجاد شورای عالی فعالیت‌های فرهنگی نیز بزودی تشکیل می شود.

وی با اشاره به حمایت ها و همراهی خوب ادارات منطقه از برنامه های فرهنگی اضافه کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی را از زمان تصدی مسئولین منطقه توسط آقای گروسی شاهد هستیم که جا دارد از تلاش های وی و از معاون فرهنگی این سازمان تقدیر کنم.

امام جمعه شهرستان ماکو از اهدای یکصد میلیون تومانی یک خیر در دهه ولایت و امامت خبر داد.

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی نیز در این دیدار گفت: کار فرهنگی با تعاون و مواسات و همدلی با محوریت مساجد می تواند آثار خوبی را داشته باشد.

مهدی حسین‌زاده با تاکید بر شفاف سازی تمامی امورات بخصوص هزینه ها در کارهای فرهنگی افزود: ویژگی معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ماکو به خاطر اینکه از بدنه آموزش و پرورش است می تواند کمک خوبی نماید.

حسین‌زاده با بیان اینکه مدارس کانکسی در شأن مردم منطقه آزاد ماکو نیست افزود: با کار جهادی و هم افزایی تمامی دستگاه ها باید هرچه سریعتر این مدارس بازسازی شوند.

وی، ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد ماکو را منبعی برای درآمد زایی مردم منطقه عنوان کرد و افزود: بخشی از کارهای اقتصادی منطقه را اگر بدست تعاونی ها و خود مردم بسپاریم نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

شناسه خبری: 66911

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو