مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

بررسی توانمندی فنی مجموعه‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات و کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذاران واقعی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66908
ساعت 15:47 يکشنبه 28 خرداد 1402
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی تخصصی توانمندی فنی 20 مجموعه دانش‌بنیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع شیلاتی و کشاورزی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مریم نوری بالانجی با بیان این خبر اظهار داشت: پس از برگزاری نخستین همایش روش‌های نوین مدیریت در آبزی‌پروری و همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در اسفندماه گذشته، این مجموعه‌ها برای بررسی شرایط و اخذ مجوزهای لازم جهت سرمایه‌گذاری در جزیره حاضر شدند.
نوری بالانجی ادامه داد: در سال جاری برای نخستین بار توانمندی فنی متقاضیان سرمایه‌گذاری از لحاظ علوم نوین و دانش روز واحدهای دانش‌بنیان مورد بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته و با همکاری مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید و اداره کل شیلات استان هرمزگان در نهایت سه شرکت دانش‌بنیان در حال اخذ مجوزهای نهایی جهت تولید محصولات استاندارد و با کیفیت بالا در زمینه تولید خوراک دام طیور و آبزیان هستند.
مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: برای معرفی جزیره قشم به عنوان اولین جزیره شیلاتی کشور و دستیابی به هدف‌گذاری صورت گرفته در برنامه توسعه کشور و همچنین افزایش تولید محصولات شیلاتی و آبزیان، نیازمند هم‌افزایی بخش های مختلف و انتقال دانش روز و تکنولوژی‌های جدید هستیم.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو