تخفیف ویژه خرید به مناسبت روز صنایع دستی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66852
ساعت 07:24 دوشنبه 22 خرداد 1402
مدیرتوسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تخفیف 30 درصدی خرید محصولات صنایع دستی و هنری به مناسبت روز صنایع دستی، خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد سیدی ضمن تبریک روز صنایع دستی به هنرمندان این عرصه، از تخفیف 30 درصدی خرید محصولات صنایع دستی به مناسبت این رور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت صنایع دستی و آشنایی هرچه بیشت رعموم شهروندان با این صنعت ارزنده تخفیف30 درصدی برای خرید دست سازه های هنری در نظر گرفته شده است.

سیدی با بیان اینکه علاقه مندان با مراجعه به بازارچه صنایع دستی واقع در آبادان، خیابان دبستان می توانند از این امتیاز بهره مند شوند، افزود: همچنین در راستای ترویج صنایع دستی 10 نفر از اساتید این حوزه نیز تا پایان هفته برای علاقه مندان شرکت در کلاس های تخصصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان شرکت در کلاس های مذکور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 52525182 ـ 061 مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تماس حاصل نمایند.

گفتنی است به مناسبت این هفته نیز مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد از پیشکسوتان عرصه صنایع دستی با حضور در محل فعالیتشان، تقدیر بعمل آورد.

شناسه خبری: 66852

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو