مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو‌ مطرح کرد:‌

گردشگری ورزش، سلامت و خرید ظرفیت های نوین برای توسعه منطقه آزاد ماکو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66830
ساعت 09:23 شنبه 20 خرداد 1402
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو‌ گفت: گردشگری ورزش، سلامت و خرید از جمله ظرفیت های نوین برای توسعه منطقه آزاد ماکو است و باید از ظرفیت های مردمی برای نیل به آن بهره برد.

به گزارش فرینا، حسین گروسی روز جمعه در رویداد بزرگ همایش پیاده روی خانوادگی که با حضور ده ها هزار نفری مردم منطقه آزاد ماکو با شکوه خاصی برگزار شد افزود: شهروندان منطقه آزاد ماکو، علاقمند به ورزش و ورزش های همگانی هستند و حضور بی سابقه جمعیت در این همایش پیاده روی، نشان از علاقمندی آنان به ورزش و برنامه های سلامت محور می باشد.

گروسی با بیان اینکه وظیفه ما مسئولین تولید نشاط و شادابی و فراهم آوردن زمینه های ورزش برای همگان است افزود: علاوه بر ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو، استعدادهای خوبی در ورزش های هوایی، پاراگلایدر را نیز شاهد هستیم که می تواند نقش میزبانی مسابقات منطقه ای، کشوری و جهانی را ایفا کند.

وی اضافه کرد: این منطقه در ورزش هایی چون سوارکاری، رزمی، فوتسال و بسیار ی از ورزش های دیگر پتانسیل خوبی دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برنامه ریزی های سازمان به سمت ایجاد هاب گردشگری ورزش، سلامت و خرید می باشد و این رویداد آغازی برای حرکت در مسیر توسعه است.

گروسی با بیان اینکه ورزش باید مردمی شود اظهار داشت:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو به دنبال مردمی کردن اقتصاد در کنار جهانی شدن آن است و ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور استعداد تحقق این دو امر را دارد.

شایان ذکر است: همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ده ها هزار نفر از مردم با پخش زنده از شبکه های استانی و شبکه سه برگزار شد و در پایان به قید قرعه جوایزی از جمله دو دستگاه خودرو،‌ 55 دستگاه دوچرخه و.. به شرکت کنندگان اهدا گردید.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو