اجرای 150 ویژه برنامه فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان اروندنشین در تابستان 1402

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66823
ساعت 10:13 شنبه 20 خرداد 1402
مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، از اجرای بیش از 150 عنوان ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری و تفریحی برای دانش‌آموزان اروندنشین در خلال تعطیلات تابستانی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا یونس‌زاده، در گفت‌وگو با ویژه برنامه «بازتاب» از سیمای مرکز آبادان، با اشاره به آغاز فرآیند برنامه‌ریزی برای تشکیل رویدادهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی، رقابتی و آموزشی در اوقات فراغت دانش‌آموزان از اردیبهشت‌ماه سال جاری، بیان کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بیش از 150 عنوان رویداد را حوزه های مختلف برنامه ریزی نموده که بخشی از این رویدادها به‌طور مستقل توسط این سازمان اجرا خواهد شد.

یونس‌زاده با اشاره برگزاری رویداد رقابتی «نوجوان برتر» با مشارکت یکی از حلقه‌های میانی و هسته های مردمی فعال منطقه، در خلال تعطیلات تابستانی، گفت: ذیل این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی با همکاری ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر و سایر دستگاه‌های مرتبط با حیطه اوقات فراغت، اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تبیین بالغ بر 150 برنامه فرهنگی برای تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان، تصریح کرد: این برنامه‌ها در پنج حوزه مدیریتی اعم از فرهنگی و هنری، آموزش و توسعه کسب و کار، ورزش و جوانان، اجتماعی و محرومیت زدایی و گردشگری و میراث فرهنگی زیر نظر معاونت‌ فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ایجاد قرارگاه غنی‌سازی اوقات فراغت منطقه آزاد اروند با محوریت دفاتر ائمه جمعه، همکاری ادارات آموزش و پرورش و دبیری ناحیه مقاومت بسیج دو شهرستان، افزود: مقرر شد بخشی از برنامه‌های در نظرگرفته شده توسط قرارگاه مذکور با مشارکت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شود.

شناسه خبری: 66823

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو